Rozmowa z Łukaszem Lisiusem, Senior Sales Manager, Capri Sun Distribution. W krótkim wywiadzie poruszamy temat rozwoju Capri Sun na polskim rynku.
Jak Capri Sun rozwija się na polskim rynku?
Pomimo że marka Capri Sun jest znana konsumentom w Polsce od wielu lat, to właśnie w tym roku świętowaliśmy pierwszy rok działalności firmy w Polsce w modelu bezpośrednim. Przez ten czas rozpoczęliśmy współpracę niemal ze wszystkimi sieciami handlowymi i znacząco zintensyfikowaliśmy nasze działania marketingowe. Wg Nielsen jesteśmy jedną z najszybciej rosnących marek w kategorii napojów niegazowanych, a naszą ambicją jest być czołową marką napojów dla dzieci w Polsce. Poza naszymi działaniami na poziomie sklepu jesteśmy aktywni w digitalu, współpracujemy z salami zabaw dla dzieci oraz ogrodami zoologicznymi. Chcemy być wszędzie tam, gdzie są nasi mali konsumenci i ich rodzice.
Jakie są dalsze plany dotyczące promowania marki?
Na pewno pozostaniemy blisko naszej grupy docelowej. Chcemy, aby nasze produkty towarzyszyły dzieciom w momentach beztroskiej zabawy, aktywności sportowej czy też spotkań z przyjaciółmi. Dlatego też sukcesywnie planujemy zwiększać naszą obecność i widoczność podczas wydarzeń organizowanych dla rodzin z dziećmi oraz w miejscach, gdzie lubią wspólnie spędzać czas. Wraz ze wzrostem dystrybucji, planujemy aktywować również inne kanały komunikacji marketingowej, te nowoczesne i bardziej tradycyjne.
Jakie aspekty są dla Państwa najważniejsze w procesie wprowadzania nowości?
Wprowadzając nowy produkt na rynek, zawsze mamy dwa priorytety: 1) wprowadzenie wartości do kategorii 2) przedstawienie jasnego planu budowania jego stabilnej i długofalowej sprzedaży. Ani nam, ani naszym klientom nie zależy wyłącznie na ustawieniu produktu na półce. Każda nowość musi nieść za sobą wartość dodaną dla konsumenta i sieci handlowej. Dlatego produkty Capri-Sun zaspokajają konkretne potrzeby konsumentów, a naszym klientom zawsze przedstawiamy szczegółowy plan działań marketingowych na poziomie sklepu i poza nim