Szósta edycja WorldFood to kolejna okazja na udane, skuteczne i szerokie kontakty i spotkania B2B. Swój udział w rozmowach handlowych edycji 2019 zgłosili już kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hongkongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii.
Nie zabraknie też kupców z sieci działających na terenie Polski. Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet największych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Dobra ekspozycja i prezentacja produktów to podstawa, równie ważna jest wiedza, doświadczenie i zaangażowanie osób reprezentujących firmę podczas targów. Targi powinny być kanałem, który umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, handlowcami zainteresowanymi naszymi produktami. I to właśnie gwarantuje WorldFood .
– Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się zamówieniami i kontraktami – z dumą zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager targów. – Należy pamiętać, że zwiedzający to osoby, które samą swoją obecnością deklarują zainteresowanie branżą. Każda rozmowa to możliwość sprawdzenia, jak naszą markę postrzegają inne osoby. Warto słuchać, dopytywać i notować spostrzeżenia rozmówców – pozwolą one spojrzeć na własny produkt z innej perspektywy i być może mogą przełożyć się na jego udoskonalenie. To olbrzymia wartość, którą trudno uzyskać online.
Więcej informacji oraz relacje z poprzednich edycji : www.worldfood.pl
Więcej informacji na temat oferty wystawienniczej :
Tel.: +48 395 66 93
info@worldfood.pl