Lubella, chcąc być bliżej swoich konsumentów i inspirować ich każdego dnia, pojawiła się na Instagramie – bardzo popularnym, fotograficznym portalu społecznościowym, z którego korzysta już ponad 100 milionów użytkowników na całym świecie.
– Na profilu marki znajdują się wyjątkowe, kulinarne inspiracje na każdą porę i okazję. Poza zdjęciami smakowitych dań i wypieków, które możemy przyrządzić z udziałem produktów Lubelli, przygotowaliśmy także dodatkowe niespodzianki. W serwisie Instagram, specjalnie dla wszystkich fanów marki, Lubella prezentuje swoje działania – „od kuchni”. Dzięki temu możemy zobaczyć foto-relacje z eventów, warsztatów kulinarnych z udziałem cenionych i lubianych blogerów czy dziennikarzy, a także kulisy realizacji najnowszych reklam Lubelli w obiektywie – mówi Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej Grupa Maspex Wadowice.
Zapraszamy do zapoznania się z profilem Lubelli w serwisie Instagram: