Hochland Polska wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, w 2019 r. inspiracje kulinarne Hochland będą wyświetlać się na inteligentnych lodówkach poprzez dedykowaną aplikację mobilną. Korzystanie z aplikacji to zupełnie nowa jakość, rewolucjonizująca codzienne zakupy i przygotowywanie posiłków.
Niespodziewani goście z wizytą za pół godziny? Brak pomysłu na śniadanie czy obiad, a może zwykła rutyna w kuchni? Każdy przynajmniej raz był w takiej sytuacji. By zaradzić kulinarnemu impasowi, z pomocą przychodzą rozwijające się technologie i oryginalne projekty zmieniające dotychczasowe zwyczaje konsumenckie. Hochland Polska to firma idąca z duchem czasu, jako pierwsza współtworzy unikatowy projekt, mający realny wpływ na zwyczaje kulinarne Polaków. Tym razem, we współpracy z kulturalno-kulinarnym magazynem KUKBUK, Hochland będzie inspirować dosłownie prosto z… lodówki.
Dzięki zintegrowanej aplikacji mobilnej, przepisy z wykorzystaniem produktów Hochland będą wyświetlać się na specjalnie zaprojektowanych, inteligentnych lodówkach oraz na smartfonach. Zawsze pod ręką – wtedy, gdy potrzebny jest nowy przepis czy kulinarna podpowiedź. Dodatkowo, dzięki aplikacji w trakcie zakupów można sprawdzić zawartość lodówki i upewnić się, czy nie potrzeba dokupić serki Hochland. To właśnie z ich dodatkiem przyrządzisz szybko i wygodnie oryginalne i pełne smaku pyszności, np. aromatyczną zupę ziołową z kremowym serkiem i jajkami przepiórczymi albo idealne na kolację – tosty z awokado, szynką, serem żółtym i jajkiem w koszulce. A co na deser? Wśród słodkich receptur znajdzie się choćby przepis na mini tarty z serkiem, konfiturą wiśniową i migdałami… brzmi apetycznie? A to dopiero początek inspiracji Hochland i Kukbuk.
W ramach akcji Hochland pojawi się w 2019 r. z pulą przepisów, które publikowane będą w magazynie drukowanym KUKBUK, online i aplikacji KUKBUK, która jest dostępna dla bazy 100 tys. prenumeratorów, którzy zakupili/zakupią lodówki z serii Samsung Family Hub.
Akcja ma charakter całoroczny i promować będzie różne sery Hochland – Sery Kremowe, Żółte i Kanapkowy – kremowy serek twarogowy. Realizacją projektu zajmuje się Value Media.