Kubuś – znaczy bezpieczny

Producenci

Kubuś – znaczy bezpieczny

02 czerwca 2020

  • #Grupa Maspex
  • #Kubuś

W kampanii przedstawiającej portfolio marki, Kubuś skupia się na bezpieczeństwie, bo Kubuś, znaczy bezpieczny: bez barwników, bez konserwantów i bez syropu glukozowo-fruktozowego. To właśnie bezpieczeństwo produktów sprawia, że ufają im rodzice i uwielbiają je dzieci.

Bezpieczeństwo jest najważniejsze. A o bezpieczeństwie swoich dzieci najwięcej wiedzą ich mamy – dlatego wybierają dla nich Kubusia. Nowa kampania marki podkreśla, że najmłodsi potrzebują opieki, aby każda ich aktywność była pozbawiona ryzyka. Niezależnie od sytuacji – bezpieczeństwo produktów, po które sięgają podczas zabawy gwarantuje Kubuś.

Kubuś to owoce od Dziecka, bo Kubuś jest bezpieczny: bez konserwantów, syropu glukozowo-fruktozowego i barwników. To produkty przygotowywane specjalnie z myślą o najmłodszych – mając na uwadze ich potrzeby oraz ulubione owocowe smaki.

Kampania jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych oraz na YouTube.