Książka kucharska „Gotuję z Lewiatanem” została doceniona w międzynarodowym konkursie Pearl Impact Awards 2019. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w gronie nagrodzonych i otrzymał tak prestiżowe wyróżnienie.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan przed zeszłorocznymi świętami Bożego Narodzenia przeprowadziła akcję lojalnościową dla klientów swoich sklepów, w ramach której zakupy premiowane były punktami-naklejkami dającymi możliwość uzyskania wyjątkowej książki kucharskiej. Wydawnictwo zawierało niemal 100 praktycznych przepisów na pyszne śniadania, obiady, desery, kolacje. Co więcej, każdy przepis posiadał kod QR, który po zeskanowaniu przenosił czytelnika do filmu wideo na kanale YouTube „Gotuję z Lewiatanem” prezentującego sposób przygotowania potrawy. Dopełnieniem książki były wskazówki, porady krok po kroku i kuchenne triki.
Akcja „Gotuję z Lewiatanem” szeroko była promowana w mediach Agory, m.in. prasie, radiu, sieci kin oraz Internecie. Efekt akcji okazał się imponujący. Książka „Gotuję z Lewiatanem” cieszyła się tak dużą popularnością, że konieczny był jej dodruk.
Biorąc pod uwagę wartościowe, edukacyjne treści książki oraz przemyślane połączenie jej potencjału z social mediami i szerokim wsparciem promocyjnym kapituła konkursu Pearl Impact Awards 2019 przyznała sieci Lewiatan wyróżnienie w kategorii Best Publisher Content Studio. Co ważne, jest to jedyny nagrodzony projekt z Polski.