Nowa kampania piwa Królewskiego podkreśla nie tylko cechy tego wyrobu, ale dedykowana jest również każdej dzielnicy Warszawy. Na 18 wzorach znalazły się graficzne interpretacje miejsc i symboli charakterystycznych dla poszczególnych dzielnic, przybliżających ich historię i tożsamość. Dodatkowy 19. wzór z symbolem syrenki dedykowany jest całej stolicy. – Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest dziś jednym z symboli stołecznego życia. Nasi konsumenci są bardzo związani z miastem, a jeszcze bardziej z dzielnicami, w których żyją. Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru każdej z nich – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie – Projekt jest kontynuacją świetnie przyjętej ubiegłorocznej kampanii dzielnicowej, która przyczyniła się do zdobycia przez Królewskie pozycji lidera w Warszawie i na Mazowszu. Reklamy piwa Królewskiego pojawią się na billboardach oraz muralach zlokalizowanych przy stacji Metra Politechnika i przy ul. Tamka. Marka jest aktywna również w kanale digital.