Krakus to produkty, które stanowią idealne uzupełnienie wielu potraw z grilla. W kampanii outdoorowej i digitalowej marka zachęca do wspólnego grillowania.
Trwa sezon grillowy, z którym nieodłącznie są kojarzone ogórki Krakus – produkty, które w różnej formie można chrupać podczas spotkań na świeżym powietrzu. Dlatego marka poświęciła im najnowszą kampanię. Krakus koncentruje się w dwóch obszarach działań – reklam na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online.
W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie na 643 nośnikach w największych polskich miastach, jak Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, a także w Trójmieście i na Górnym Śląsku. Szerokie działania obejmują także digital w postaci kampanii banerowej.
W ofercie marki znajdziemy szeroką ofertę do chrupania: ogórki konserwowe, korniszony oraz ogórki kiszone.