Od teraz wraz z Kotlinem rządzi Ketchup Squad. Sześcioro oryginalnych i zabawnych superbohaterów to postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki. Właśnie ruszyła pierwsza kampania reklamowa z ich udziałem.
Od tygodnia media społecznościowe marki Kotlin były przejęte przez nieznanych sprawców. Dziś już wiadomo, że rzekomy atak hakerski to teaser najnowszej kampanii reklamowej. Pod maskami ketchupowych złoczyńców skrywali się nowi bohaterowie marki. Ketchup Squad, bo o nim mowa, tworzą: Pan Pomidor, Pani Pikantna, Pani Fit, Pan Pomysłowy, Pan Wysmakowany i Pan Entuzjazm. Każdy członek Squadu symbolizuje poszczególne cechy ketchupów Kotlin: pyszny smak, starannie dobrane składniki, radość z tworzenia i jedzenia ketchupu.
W spocie telewizyjnym Ketchup Squad ratuje zakochaną parę, gdy podczas grillowania zabrakło im ketchupu. Natomiast w towarzyszącej kampanii komunikacji digitalowej poznamy bliżej wszystkich członków Squadu dzięki serii zabawnych, krótkich wywiadów filmowych. Członkowie Ketchup Squadu będą aktywni na profilu facebookowym marki przez cały rok.