W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.
Motywem przewodnim jesiennej kampanii Danonków jest kosmos. Tradycyjnie na małych konsumentów czeka aż 15 kolorowych magnesów z Danonkiem, tym razem w roli kosmonauty. Chcąc jeszcze bardziej zainteresować rodziców i dzieci marka po raz pierwszy wykorzystała do promocji nowe technologie – aplikację Shazam i wirtualną rzeczywistość. By przemierzyć galaktykę z Danonkiem wystarczy w aplikacji zeskanować kod VR umieszczony na opakowaniach wielopaków, serków i jogurtów pitnych, ale też na nowych formatach – pojedynczym serku i koktajlu mlecznym. Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Odkrywaj kosmos z Danonkiem”. Wsparciem dla promocji jest ogólnopolska kampania telewizyjna zaczynająca się w październiku. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.