24 kwietnia rozpoczęła się wielka loteria konsumencka KORALIADA. Akcję promuje spot reklamowy z udziałem popularnego aktora, Maćka Musiała.
Koralowa Loteria Lodowa 2017 KORALIADA trwać będzie 9 tygodni. „Baw się! Jedz lody! Wygrywaj koralowe nagrody!” – zachęca producent do udziału w zabawie, której warunkiem jest zakup minimum 2 lodów Koral na jednym paragonie i zgłoszenie paragonu na stronie www.koraliada.pl. Co tydzień będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety i inne, a w wielkim finale samochód Toyota Auris. Loteria obejmuje wszystkie lody z asortymentu firmy, a cała akcja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów PPL Koral.
Gwiazdą KORALIADY jest tegoroczny ambasador marki, Maciek Musiał. Kampania wsparta będzie materiałami POS oraz m.in. reklamą w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy emitowany jest w TVP oraz na kanale Polsat.
Loteria KORALIADA wpisuje się w strategię promocji marki Koral w 2017 roku realizowaną pod wspólnym hasłem „Prawa Korala”. „Prawa Korala” to inspirowane popularnymi Prawami Murphy’ego prawidłowości, jednak w przeciwieństwie do oryginału, mówią o tym, że rzeczy pójdą tak dobrze, jak to tylko możliwe… pod warunkiem, że towarzyszą nam lody Koral. Na całoroczną kampanię oprócz KORALIADY, składa się spot reklamowy z Maćkiem Musiałem oraz działania w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych.