Konkurs Grupy Chorten

Aktualności

Konkurs Grupy Chorten

18 maja 2018

Grupa Chorten od 17 maja do 30 czerwca organizuje w swoich sklepach konkurs konsumencki w oparciu o współpracę z 10 znanymi producentami. Konsumenci robiąc codzienne zakupy będą mogli wygrać m.in. samochód osobowy Citroën C3, sprzęt elektroniczny oraz nagrody finansowe.

Konkurs dotyczy blisko 450 oszyldowanych sklepów współpracujących z Grupą Chorten. Inicjatywa swoim zasięgiem obejmuje województwo podlaskie, mazowieckie, lubelskie, łódzkie, warmińsko-mazurskie i świętokrzyskie.

– Konkursem konsumenckim chcemy zachęcić klientów sklepów Chorten do bardziej regularnych zakupów, nieco zwiększyć wartość ich koszyka i zwrócić uwagę na obecność na naszych półkach szerokiej oferty doskonałych produktów topowych producentów. Zakup wybranych marek będzie dodatkowo premiowany możliwością zdobycia atrakcyjnej nagrody, więc mamy nadzieję, że klienci z zainteresowaniem podejdą do naszego programu – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Konkurs mocno wspierają sami producenci.

– Przyjęliśmy zaproszenie do konkursu konsumenckiego sklepów Grupy Chorten, bo zależy nam na ścisłej i długofalowej współpracy. Wierzymy, że promowanie silnych i najchętniej wybieranych przez konsumentów marek ma głęboki sens – podkreśla Radosław Czapczyk, starszy menedżer ds. zarządzania marką Żubr.

– Z Grupą Chorten współpracujemy ściśle od lat i jest to kolejne wspólne działanie marketingowe. Liczymy na to, że program z konkursem dla konsumentów jeszcze bardziej wzmocni rozpoznawalność naszych produktów w sklepach Chorten i będzie to dodatkowa motywacja dla klientów, by chętnie po nie sięgać – dodaje Adrianna Sapińska, dyrektor marketingu Grupy Mlekovita.