Pod koniec stycznia br. w Warszawie odbyły się spotkania prasowe, których tematem przewodnim było hasło „Koniec z nudą na kanapce z nowymi serami pleśniowymi Hochland”. Marcin Budynek, szef kuchni i dyrektor gastronomii w Hotelu Warszawa w Augustowie demonstrował niezwykłe połączenie nowych serów Hochland Brie i Camembert z odrobiną wyobraźni.
Firma Hochland zapowiedziała na ten rok prowadzenie działań edukacyjnych, promujących wprowadzenie serów pleśniowych Hochland do codziennej diety.
Nowe sery pleśniowe pod marką Hochland pojawiły się w sprzedaży już w styczniu br. To oferta dla konsumentów poszukujących codziennej alternatywy dla innych serów w przystępnej cenie, dzięki którym odmienią swoją kanapkę. W ofercie serów pleśniowych Hochland znalazły się najbardziej popularne warianty smakowe brie i camembert. Dostępne warianty: Hochland Camembert: naturalny, zioła, zielony pieprz, pieczarki i Hochland Brie: naturalny, zioła, zielony pieprz.