Pierwsza w tym roku Konferencja Sprzedaży Hochland Polska odbyła się 15 – 16 stycznia w hotelu Przystań w Olsztynie. W agendzie zaplanowano podsumowanie wyników minionego roku, omówienie kolejnych aktywności sprzedażowo – marketingowych oraz przedstawienie priorytetów na 2025.
Konferencję Hochland Polska oficjalnie otworzył Tomasz Podolski, Dyrektor Sprzedaży oraz Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu.
To był intensywny czas na prezentacje, dyskusje i wymianę doświadczeń oraz na spotkania w jednym miejscu pracowników działu sprzedaży, kierownictwa oraz przedstawicieli z pozostałych działów firmy.
Wraz z Wielką Loterią Almette prowadzony był konkurs Almette Domek 2024 dla Działu Komercyjnego. Wyniki ogłoszono właśnie podczas tegorocznej Konferencji Sprzedaży w Olsztynie. Wielka Loteria Almette 2024 pobiła rekordy kolejny raz udowadniając, że to jedna z najlepszych loterii na polskim rynku.
Po części prezentacji na Oficjalnej Gali wystąpił firmowy band „Black Sapal”.
– Każdy nowy rok przynosi ze sobą wyzwania i okazje, które mogą wpłynąć na rozwój firmy. Kluczowa jest regularna komunikacja, wymiana doświadczeń i umiejętne połączenie aspiracji sprzedażowych z portfolio. Hochland skutecznie to realizuje w tysiącach sklepów w całej Polsce, ale także poza jej granicami. Przed nami kolejny, ciekawy rok do którego przystępujemy w pełni przygotowani. – komentuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
źródło: Hochland Polska
oprac.: K. Walkowiak