Konferencja SPAR Polska

Aktualności

Konferencja SPAR Polska

10 czerwca 2014

5-7 czerwca podczas konferencji zorganizowanej przez SPAR Polska podsumowano dotychczasowe działania sieci na terenie naszego kraju. Podkreślono, że punktem zwrotnym, zapewniającym sklepom SPAR wsparcie, a zarazem dynamiczny rozwój był rok 2010 – wówczas włączono SPAR do Grupy Kapitałowej Bać-Pol.

Prezes zarządu SPAR Polska – Robert Paździor stwierdził, że to właśnie dzięki ścisłej współpracy z jednym z polskich liderów dystrybucji możliwy stał się prężny rozwój oraz maksymalne wykorzystanie potencjału marki.  Dodał, że w najbliższych latach SPAR skupi się na tym, aby dołączyć do czołówki polskich sieci detalicznych. Planują nie tylko znacznie powiększyć liczbę placówek, ale stale udoskonalać ich funkcjonowanie oraz wygląd poprzez inwestycje w najnowocześniejsze narzędzia informatyczne, handlowe i marketingowe. SPAR dąży do uzyskania jak najlepszych wyników poprzez szkolenie swoich pracowników i poszerzanie oferty sprzedażowej. Dlatego w perspektywie najbliższych 15 lat liczba sklepów działających pod szyldem SPAR może wzrosnąć do 1500. Ponadto marka ma być wśród polskich konsumentów rozpoznawalna w tym samym stopniu, co w Irlandii, Austrii oraz RPA. Podkreślono również, że siłą napędzającą, dzięki której firma może się rozwijać są: wzajemna współpraca, lojalność i przede wszystkim zaufanie. Partnerskie relacje i wspólne cele umożliwiają naukę od bardziej doświadczonych kolegów, wymianę informacji i szybkie wdrażanie najlepszych praktyk.