Kompania Piwowarska zadowolona z wyników

Aktualności

Kompania Piwowarska zadowolona z wyników

13% wzrost wygenerowany przez starszych konsumentów oraz 5% zawdzięczany młodszemu pokoleniu to jeden z wymiernych efektów działań prowadzonych przez Kompanię Piwowarską w ubiegłym roku. Rezultat ten producent łączy z aktywną kampanią głównych marek – promocją „Dwa Szybkie Żubry”, obecnością Lecha na Przystanku Woodstock oraz kreatywną platformą Tyskiego „Najlepsze w naszej historii”. Wzrosło również zainteresowanie piwami bezalkoholowymi, których sprzedaż w zeszłym roku zwiększyła się o 35%. – W tym roku nie zamierzamy zwalniać tempa więc na kolejne miesiące przygotowaliśmy atrakcyjne nowości i aktywacje marek. Cel jest prosty i używając terminologii sportowców, można go ująć następująco: wciąż budujemy masę, czyli wolumen, ale dbamy też o rzeźbę, czyli wartość naszych piw – mówi Michał Mrowiec, wiceprezes ds. sprzedaży. Producent jako podstawą rozwoju marki stawia współpracę z partnerami, komunikacje z konsumentami, podkreśla również coraz większe znaczenie gastronomii. Z myślą o młodszych piwoszach warzone są lagery i piwne miksy, starszym konsumentom KP proponuje klasyczne lagery. W 2017r. kontynuowane będą promocje Żubra, Tyskiego i Lecha. Producent zapowiada też pojawienie się obecnych na rynku piw w nowej odsłonie i propozycjach smakowych.