Na przełomie lipca i sierpnia br. sieć sklepów franczyzowych Carrefour powiększyła się o kolejnych 20 obiektów. Nowe sklepy powstały nie tylko w dużych miastach, jak Katowice, Łódź czy Warszawa, ale także w mniejszych: Bochni, Starym Sączu czy Kołacinie. Model franczyzowy Carrefour pozwala bowiem na elastyczne dostosowanie modelu prowadzonej działalności do lokalnych uwarunkowań i oczekiwań klientów.
Carrefour już od przeszło 3 lat skutecznie rozwija w Polsce swój koncept franczyzowy, w ramach którego w całym kraju działa już ponad 450 sklepów. Ostatnie 20 z nich zostało otwartych w wakacje w 8 województwach i objęło swoim zasięgiem nie tylko duże aglomeracje miejskie (Warszawę, Katowice, Łódź, Kraków, Kielce, Toruń), ale także małe i średnie miasta (Pruszcz Gdański, Bochnię, Stary Sącz, Czyżew), a nawet tereny wiejskie (Kołacin, woj. łódzkie). Pokazuje to, że oferta franczyzy Carrefour jest uniwersalna i pozwala każdemu przedsiębiorcy na odniesienie sukcesu w swoim regionie.
– Oferta sklepów franczyzowych Carrefour została tak skonstruowana, aby bez względu na miejsce prowadzonej działalności przynosiła ich właścicielom wymierne efekty. – mówi Marek Lipka, Dyrektor Franczyzy Carrefour Polska. – Każda lokalizacja analizowana jest przez nas indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany do lokalnych warunków. Co ważne, zapewniamy naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Otwarcie 20 nowych placówek w wakacje to kolejny dowód na to, że nasz model franczyzy skutecznie odpowiada na potrzeby przedsiębiorców w całym kraju i prężnie rozwija się na rynku. – dodaje Marek Lipka.