Kolejny mistrzowski TIGER Roast

Producenci

Kolejny mistrzowski TIGER Roast

TIGER w ramach promowania i wspierania sportowych mistrzów w lipcu wypuścił kolejny Mistrzowski Tiger Roast dla mistrza w swojej dziedzinie. Sport, rap, dystans do siebie, pokonywanie trudności i żart królują w połączeniu sił Tygrysa i Abradaba.

Do grona mistrzów Tigera dołączył Mikołaj Tempka – młoda krew w polskim freestyle motocrossie. Aktualnie – po 4 pełnych sezonach i 2 poważnych kontuzjach zaczyna 5 sezon swojej przygody. Ma już na koncie kilkadziesiąt trików, jak shaolin, doublegrab, oxecutioner, tsunami, deadbody, flinstone czy rocksolid. Na rok 2020 postawił sobie ambitny cel: jako najmłodszy Polak w historii chce wykonać backflipa. Tiger obstawia, że mu się uda, więc wspiera młodego mistrza.

TIGER Energy Drink nieprzerwanie udowadnia, ile znaczy hasło „POWER IS BACK”. Prawdziwi bohaterowie kampanii to sportowcy, dla których liczy się dobra energia i pasja, którą żyją.

Marka kontynuuje serię filmów przedstawiających sylwetki MISTRZÓW. Filmy to muzyczne roasty łączone z wywiadami. Na zabawne i kłopotliwe pytania sportowi mistrzowie odpowiadają tylko „TAK!” lub „NIE!” – jak w słynnej piosence rapera E-40 „Choices”, na której opiera się ścieżka dźwiękowa kampanii. Wszystkie TIGER ROASTY prowadzi legenda polskiego rapu – Abradab.

Kampania skupia się na Internecie: jest emitowana na platformach VOD, na YouTube i w mediach społecznościowych, każdy epizod cieszy się ogromną popularnością i ma już prawie 2 miliony wyświetleń.