16 września Netto otworzyło w procesie konwersji sklepów Tesco kolejne sześć placówek. Oznacza to, że duńska sieć rozszerzyła w tym roku swoją działalność o ponad 90 sklepów otwartych w formacie 3.0. W celu optymalizacji doświadczenia zakupowego, w części z nich zainstalowano także kasy samoobsługowe.
Katowice, Nakło, Kostrzyn (woj. wielkopolskie), Bolszewo, Chojnice i Myślenice – to sześć miast, w których 16 września otwarto nowe sklepy Netto 3.0. Powierzchnia nowych sklepów sięga od 750 do 2000 m2.
Bolszewo i Myślenice to miasta, w których Netto miało swój debiut. W Kostrzynie i Nakle funkcjonowało dotychczas po jednym sklepie sieci. W Chojnicach otworzyło się trzecie Netto, natomiast w Katowicach – już czwarte.
– Równomierny rozwój naszej sieci w całym kraju pozwala nam dostarczać wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach do coraz szerszego grona konsumentów – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – Rozwijając format Netto 3.0 wprowadzamy jednocześnie na polskim rynku nowy, wyższy standard robienia zakupów. Dla klientów coraz ważniejszym kryterium przy wyborze dyskontu staje się komfort zakupów – to właśnie on jest mocną stroną Netto 3.0 – dodaje Kamińska.
Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ok. 200 sklepów zlokalizowanych w miejscu dawnych placówek Tesco w całej Polsce. Zakończenie procesu konwersji planowane jest na połowę przyszłego roku.
źródło: informacja prasowa