6 września w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia nagród w II edycji MEAGLOTERII. Pierwsze 50 ze 100 żółtych samochodów Seat MII trafiło do konsumentów. Kolejne losowanie już w październiku.
Megaloteria to jedno z wielu innowacyjnych narzędzi, jakie Grupa Eurocash oferuje swoim klientom, czyli tradycyjnym sklepom detalicznym, wspierając ich rozwój i budowę przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku. Dzięki Megaloterii sklepy franczyzowe Grupy Eurocash zyskały szeroką reklamę w ogólnopolskiej prasie i telewizji oraz mogły skutecznie budować lojalność konsumentów. Projekt zapoczątkowany przez Eurocash to również pierwsza na taką skalę akcja promocyjna w historii polskiego handlu detalicznego.
Pierwsza edycja Megaloterii trwała od września 2013 r. do stycznia 2014 r., a w jej ramach przekazano laureatom loterii 100 samochodów Skoda Citigo. Obecna edycja rozpoczęła się 24 kwietnia, a zakończy się 10. września. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy za zaledwie 10 zł, w tym przynajmniej jeden produkt ze specjalnej gazetki promocyjnej, w jednym z 8000 sklepów uczestniczących w akcji.