Kolporter kontynuuje rozwój swoich sieci handlowych polegający na lokalizacji saloników prasowych i salonów Top-Press w nowoczesnych i atrakcyjnych handlowo miejscach. Najnowszy Top-Press został uruchomiony na dworcu PKP w Krakowie, kolejne dwa wystartują w galeriach handlowych w Lublinie i Kaliszu.
Otwarty w lutym br. do użytku nowy dworzec PKP Kraków Główny jest połączony z Galerią Krakowską i dworcem autobusowym. Nowoczesny obiekt dysponuje powierzchnią handlową z kilkudziesięcioma punktami handlowymi i gastronomicznymi. Na jego terenie znajduje się również salon prasowy Top-Press.
W ostatnich tygodniach Kolporter otworzył trzy Top-Pressy: oprócz krakowskiego, w Rzeszowie (Carrefour) i Lublinie (Leclerc). Kolejne dwa rozpoczną działalność 20 marca br., po otwarciu nowych galerii handlowych: Atrium Felicity w Lublinie i Amber w Kaliszu.
Rozwijana jest także sieć Saloników Prasowych, ostatnio m.in. w Rabce-Zdroju (Carrefour), Wrześni (Polomarket) i Wałczu (Biedronka). Aktualnie Kolporter dysponuje 815 salonikami prasowymi i 172 Top-Pressami. Ponad połowa z nich znajduje się w galeriach i centrach handlowych, super- i hipermarketach oraz dyskontach.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, rozwija także sieć franczyzową Traf Press.