Najpierw ponad 100 produktów za 2 zł, później blisko 100 towarów podstawowej potrzeby za symboliczną złotówkę, a do niedawna ponad 50 okazji za grosze – Lidl zaskakuje swoich klientów kolejnymi atrakcyjnymi promocjami. To jednak nie koniec niespodzianek – firma zapowiada, że będzie jeszcze taniej i planuje kolejne akcje. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych klientów, sieć Lidl wprowadza kolejne promocje cenowe na produkty wysokiej jakości, w tym pieczywo, nabiał i mięso. „Rynek jest bardzo konkurencyjny – konsumenci śledzą regularnie promocje, porównują ceny i wybierają najbardziej atrakcyjne oferty. Warto dostrzec, że klienci zwracają uwagę nie tylko na najniższą cenę, porównują też jakość produktów w zbliżonych cenach. Trend tzw. smart shoppingu już mocno zakorzenił się w Polsce. Zachowanie idealnych proporcji między wysoką jakością i niską ceną zawsze było naszym priorytetem, o czym przypominamy klientom przez kolejne promocje, obejmujące zarówno żywność, jak i artykuły przemysłowe” – mówi Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska. Lidl zawsze był pionierem w zakresie formatów promocji oferowanych klientom – już w 2008 r. klientom proponowano udział w loteriach, w których wygrać można było np. zagraniczne wycieczki np. do Włoch czy nawet Brazylii. Natomiast w 2011 r. klienci mogli otrzymać dodatkowe rabaty za wydaną określoną sumę pieniędzy i rabaty na tankowanie paliwa. Strategia ciągłego zaskakiwania klientów jest utrzymywana. Nowością w ofercie Lidla były ostatnio chociażby obniżki cen wybranych produktów na koniec miesiąca czy oferta „ponad 50 okazji za grosze”. Wcześniej Lidl zapraszał konsumentów na Wielkie Weekendowe Zakupy. A od 13 czerwca wystartował zupełnie nowy format – Wielkie Rodzinne Zakupy w Lidlu. Z myślą o rodzinach przygotowano broszurę pełną inspirujących pomysłów na zakupy. Dodatkowo robiąc zakupy za minimum 100 zł w dniach 17.06-19.06 klienci otrzymywać będą 10% rabatu! (szczegóły regulaminu na www.lidl.pl).