W październiku ruszyła kampania reklamowa rozgrzewających kisieli jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Kampania ma miejsce w telewizji, internecie i kinach. Potrwa do końca listopada.
Kampania przypomina konsumentom jak się pysznie rozgrzać w chłodniejsze dni Słodką Chwilą Rozgrzewającą, która wpasowała się w potrzeby konsumentów. Kisiele jednoporcjowe Słodka Chwila Dr. Oetkera to połączenie smaków i rozgrzewających dodatków: Maliny z miodem, Pieczonego jabłka z cynamonem, Cytrusów z imbirem oraz Śliwki z goździkiem.
Dla wszystkich fanów Słodkich Chwil będą czekały dodatkowe aktywności w mediach społecznościowych. Na stronie internetowej oraz fanpage’u Słodka Chwila znajdują się filmiki z inspiracjami i prostymi pomysłami na jeszcze więcej przyjemności ze… Słodką Chwilą. Konsumenci mogą również oderwać się na chwilę od codziennych zajęć i sięgnąć po odrobinę rozrywki wysyłając bliskiej osobie Słodkie myśli, odstresować się przy mini gierkach, czy sprawdzić co powie im Słodka Chwila.