Kolejna odsłona kampanii E.Leclerc

Aktualności

Kolejna odsłona kampanii E.Leclerc

21 marca 2016

W telewizji publicznej można zobaczyć nowy spot kampanii E.Leclerc. Tym razem nawiązuje on tematyką do zbliżających się wielkimi krokami Świąt Wielkanocnych. W kontynuacji kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej”, autorzy po raz kolejny pokazują, że nie trzeba mieć zasobnego portfela, żeby zorganizować wystawne Święta, ponieważ wszystkie potrzebne artykuły, także te uważane za delikatesowe, można kupić w niskich cenach w sklepach E.Leclerc. Bohaterem spotu uczyniono małego chłopca, który z nieukrywaną satysfakcją i wyzwaniem w głosie pyta: „I kto ma najlepszy koszyk?”. Zestawiając naturalną dla kilkuletnich dzieci chęć rywalizacji z widoczną na ekranie zawartością koszyka wielkanocnego, która jest imponująca i pięknie skomponowana, widz nie ma absolutnie wątpliwości, że to najlepsza święconka.