Kolejna edycja targów RetailShow już 20-21 listopada

Aktualności

Kolejna edycja targów RetailShow już 20-21 listopada

19 listopada 2024

Po raz kolejny przedstawiciele branży handlowej spotkają się w dniach 20-21 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow. To najważniejsze wydarzenie sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.  Producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. “Poradnik Handlowca” objął patronat medialny nad wydarzeniem. 

Renoma targów na arenie międzynarodowej przyciąga najbardziej innowacyjnych wystawców, a to oni są głównym powodem wizyt stale rosnącej liczby gości.

Wystawcy zaprezentują kompleksową ofertę z wieloma nowościami dopasowanymi do dynamicznie zmieniającego się rynku. Widoczne i znaczące będą w dalszym ciągu rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach. Wyróżnikiem jest trend w energooszczędności i dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

— Targi RetailShow oraz konferencja Retail Congress to wydarzenia na stałe wpisane do naszego corocznego kalendarza. Doceniamy profesjonalną organizację oraz jesteśmy przekonani, co do potencjału tej największej wystawy dedykowanej rozwiązaniom dla wyposażenia handlu. Możliwość spotkania wieloletnich kontrahentów i nowych klientów daje nam szansę poznania rynkowych potrzeb oraz wypracowania wspólnej wizji na kolejny rok — twierdzi Katarzyna Witkowska, marketing  manager w Koncept-L.  Na stoisku C08 zaprezentujemy najnowsze profesjonalne rozwiązania do automatycznej identyfikacji, usprawniające m.in.: proces sprzedaży, komunikację marketingową, zarządzanie magazynem, kontrolę dostępu oraz monitoring ruchu klientów i pojazdów.

Właściwy standard

Swoją obecność podkreśli firma Modern-Expo, dostarczająca rozwiązania wspierające sprzedaż detaliczną dla różnych formatów sklepów, która działa na międzynarodowych rynkach od 30 lat.

— Pokażemy szeroki asortyment produktów chłodniczych. Zarówno z linii Cooles, czyli ekologiczne przyścienne witryny chłodnicze zgodne z aktualnymi trendami rynkowymi i wymogami UE w zakresie oszczędności energetycznej. Do tego Quadros – system gastronomicznych lad chłodniczych, który pozwala na zachowanie najwyższej jakości produktów, utrzymując standard temperatur właściwy dla produktów spożywczych, pozwalający eksponować je w atrakcyjny sposób — mówi Piotr Lutek, marketing business partner w Modern-Expo S.A.

Odwiedzający będą mogli również poznać szczegółowe, flagowe rozwiązania regałowe. Te podstawowe, jak i te dedykowane konkretnym sekcjom placówki detalicznej jak nabiał czy warzywa i owoce.

Na stoisku Hikvision, znajdziemy najnowsze rozwiązania z zakresu systemów bezpieczeństwa, zaawansowanej analityki wideo, technologii AI oraz innowacyjnych urządzeń Commercial Display, które wspierają zarządzanie przestrzenią handlową i zwiększają efektywność działań w retailu.

Oferta dla wszystkich

Jak co roku, centralnym punktem na mapie targów RetailShow będzie Modelowy Sklep. Miejsce w którym każdy odwiedzający, może sprawdzić funkcjonowanie prezentowanych tam innowacji. W tym roku w Modelowym Sklepie pokazana zostanie zróżnicowana i rozbudowana oferta wyposażenia w meble dedykowane dla poszczególnych grup asortymentowych.  Zobaczymy meble na stoiska do piekarni & cukierni, warzywa & owoce, home & deco, ogród i inne. Ciekawie zapowiadają się propozycje mebli chłodniczych, szczególnie tych wolnostojących o mniejszych gabarytach.

— Znajdziemy ofertę kas obsługowych i samoobsługowych, info kiosków, pieców piekarniczych. Będzie można porównać ofertę dwóch firm oświetleniowych, które zaprezentują rozwiązania oświetlenia ogólnego oraz stref dedykowanych. Pojawią się różne barwy światła,  w tym moja rekomendowana dla sklepów spożywczych  barwa 3500K. A nowością, która może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem powinna stać się witryna samoobsługowa przeznaczona do sprzedaży 24/7 — opisuje Ewa Gawroniak, z pracowni Ego-Studio shop design, projektantka Modelowego Sklepu.

Potrzeby konsumentów

Aktualne trendy z praktycznymi zastosowaniami w projektowaniu przestrzeni sklepowych pojawią się również podczas kolejnej edycji Retail Congress, wydarzeniu towarzyszącemu targom RetailShow. Spotkanie przeprowadzi słuchaczy przez najważniejsze branżowe zagadnienia i stanie się platformą do wymiany opinii i nawiązania nowych kontaktów. Podczas kilkugodzinnej konferencji  podzielonej na tematyczne bloki, poruszone zostaną m.in. tematy o kompletnych rozwiązaniach, obejmujących nie tylko produkty, ale także wachlarz usług.

— Podczas RetailShow2024 zapraszamy na prezentację eksperta marki pt. „Wideoanaliza w retailu – 5 rzeczy, które system CCTV może zrobić za Ciebie”. W jej trakcie dowiemy się, jak nowoczesne systemy monitoringu wspierane przez sztuczną inteligencję, mogą odmienić funkcjonowanie sklepów, poprawiając bezpieczeństwo i optymalizując procesy sprzedażowe — mówi Armen Moska, business development manager w Hikvision.

O innowacyjnej technologii pomiarowej dowiemy się podczas prelekcji pt.: “Technologiczna luka w wymiarowaniu przesyłek e-commerce. Cubetape – nowy wymiar skuteczności.”

Będzie też wyjątkowa okazja do spotkania z międzynarodowym ekspertem w dziedzinie zwiększania sprzedaży, visual merchandisingu, psychologii koloru oraz materiałów POS – dr. Markiem Borowińskim, znanym jako Shop Doctor. Jego wykłady, które odbędą się w ciągu dwóch dni targów, zajmą się sprawdzonymi metodami i praktycznymi wskazówkami, które pomagają firmom wyróżniać się i skutecznie zwiększać sprzedaż.

Kierunek zmian

Co roku targi RetailShow są odwiedzane przez kilka tysięcy managerów i specjalistów rynku retail  wszystkich rodzajów sieci: spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.

Retail Congress, Modelowy Sklep oraz konkursy Innowacje Handlu oraz Best Shop Concept są kierunkiem, który ma bardzo pozytywny wpływ na generowanie nowych pomysłów, a ostatecznie na dostarczenie lepszych rozwiązań klientom

— Mierzenie się z wyzwaniami w obsłudze kupujących oraz rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, które stanowią odpowiedź na wiele wymagających w branży pytań, składa się na wartość, którą niosą ze sobą targi RetailShow — zapowiada Wojciech Smoktunowicz, organizator targów.

Informacje praktyczne

13 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 20-21 listopada 2024 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Sponsorami Głównymi RetailShow 2024 i Retail Congress są: HIKVISION POLAND,  KONCEPT-L oraz MODERN-EXPO.

źródło: RetailShow
oprac.: red.