Dnia 16 września rusza III edycja ogólnopolskiej kampanii promującej włoską markę kawy Segafredo Zanetti. Kampania obejmuje produkty linii premium Selezione, w której skład wchodzą kawy ziarniste 100% Arabica, Crema oraz Espresso oraz kawy z certyfikatami Bio – Selezione Organica oraz Rainforest Alliance – Selezione Planet.
III edycja to kontynuacja dotychczasowego spotu reklamowego, któremu towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów uwieńczony hasłem „Empower the Greatness”. Oprócz reklamy telewizyjnej, linia Segafredo Selezione będzie wspierana działaniami digital oraz konkursem konsumenckim komunikowanym na Facebooku oraz Instagramie. Każdy uczestnik konkursu otrzyma nagrodę: voucher na szkolenie „Home Barista”, podczas którego uczestnicy dowiedzą się jak przygotować kawę w domu aby wydobyć z niej najlepsze walory smakowe. Dodatkowo w każdym tygodniu będzie można wygrać zapas kawy ziarnistej Segafredo Selezione.
Ogólnopolska kampania skierowana jest do kawoszy, którzy lubią mieć możliwość wyboru mieszanki dopasowanej do ich preferencji smakowych i sposobu przygotowania kawy, ceniących produkty wysokiej jakości dostępnych w ich sklepie oraz lubiących pić swoją ulubioną kawę w zaciszu własnego domu lub w gronie przyjaciół.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe VOD, YouTube i potrwa do 27 października 2019 r.