Konsumenci otrzymają szerszy wybór nie tylko pod względem rodzaju produktów czy wariantów o niskiej lub zerowej kaloryczności, ale także wielkości opakowań. To główne kierunki rozwoju produktów firmy. – W odpowiedzi na preferencje konsumentów systematycznie rozszerzamy ofertę napojów o obniżonej lub zerowej zawartości cukru. Na przykład w tym roku wprowadziliśmy na rynek nową, ulepszoną pod względem smaku formułę Coca-Cola Zero Cukru i obniżyliśmy kaloryczność Sprite’a – podkreśla Lana Popović, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.
W 2017 r. 27% całego portfolio produktów Coca-Cola w Polsce stanowią napoje o obniżonej lub zerowej zawartości cukru. Wobec coraz większego wzrostu zainteresowania takimi produktami ze strony konsumentów, nie dziwi fakt rozszerzania gamy w tym kierunku. – Wiele wysiłku wkładamy także w rozszerzanie oferty pod względem pojemności opakowań. Wprowadzamy na rynek mniejsze, wygodniejsze opakowania, które są lepiej dopasowane do okazji i potrzeb kupujących – dodaje Lana Popović. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, rośnie sprzedaż produktów firmy w mniejszych opakowaniach, stanowią one już 25,4% portfela napojów gazowanych.
System firm Coca-Cola w Polsce składa się ze spółek Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. i Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. W 2016 r. odprowadziły one do budżetu państwa podatki o wartości 1,2 mld zł. Wśród marek dostępnych na polskim rynku figurują m.in.: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, Powerade, Cappy, Kropla Beskidu, Kropla Delice oraz Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są jednym z liderów rynku napojów bezalkoholowych w Polsce i zatrudniają w kraju ponad 2100 osób.