Na wybranych stacjach w sieci MOYA dostępna jest kawa mrożona, którą klienci mogą indywidualnie komponować. Odwiedzający stacje zachęcani będą do eksperymentowania ze smakami i samodzielnego przyrządzenia kawy, by odtworzyć smak, który najbardziej lubią.
Kawa mrożona to nowość w ofercie napojów przygotowana przez koncept Caffe MOYA na lato. Propozycja sieci MOYA to gratka dla miłośników kawy, szczególnie z uwagi na sposób jej przygotowania. Na stacjach sieci nowa przygoda z kawą mrożoną zaczyna się od pobrania z lodówki kubka napełnionego kostkami lodu. Następnie klienci wybierają rodzaj kawy – czarną lub z mlekiem. Na koniec można dodać jeden z rekomendowanych syropów – francuską wanilię lub karaibski kokos.
– To doskonała propozycja na ciepłe dni, kiedy chcemy dodać sobie energii i jednocześnie orzeźwić się w podróży. Wprowadzając kawę mrożoną do oferty postawiliśmy na indywidualność. Teraz nasi klienci mają nie tylko szeroki wybór napojów zimnych i gorących, ale także mogą skomponować własną, autorską wersję – dodaje Agata Stanicka, Zastępca Dyrektora ds. Operacyjnych w MOYA.