Kaufland testuje koncept Click & Collect

Detal/Hurt

Kaufland testuje koncept Click & Collect

W przyszłym tygodniu Kaufland planuje uruchomić nową usługę – chodzi o zdalną rezerwację produktów pierwszej potrzeby z asortymentu sieci. W fazie pilotażowej rozwiązanie to będzie testowane w trzech marketach: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja spotka się z zainteresowaniem ze strony klientów, sieć w krótkim czasie rozszerzy usługę o kolejne lokalizacje. Detalista sięga po nowe rozwiązanie, aby zapewnić konsumentom nie tylko dostęp do artykułów pierwszej potrzeby, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. Rozwiązanie to pozwoli także zaoszczędzić czas związany z planowaniem i dokonywaniem zakupów. Klienci sieci będą mogli zarezerwować potrzebne produkty wygodnie w domu poprzez dedykowaną stronę internetową, a następnie odebrać je i zapłacić w jednym z trzech marketów objętych testem.

Aby skorzystać z usługi Click & Collect, wystarczy zarejestrować się w dedykowanym serwisie internetowym, wykorzystując do tego adres e-mail lub logując się przy pomocy konta z serwisów Facebook, Google lub Twitter. Na specjalnie przygotowanej stronie będzie można wybierać spośród ponad 1500 produktów z oferty Kaufland – są to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. produkty żywnościowe, artykuły higieniczne i kosmetyki, produkty dla dzieci, a nawet żywność dla domowych zwierząt. W najbliższym czasie rezerwacji produktów będzie można także dokonać za pomocą specjalnej aplikacji, która będzie do pobrania w App Store oraz w Google Play. Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy Kaufland skompletują zamówione produkty tak, by klienci mogli je odebrać w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności za zakupy dokonuje się już na miejscu – w dedykowanej, oddzielnej kasie, gotówką lub kartą.