Sieć Kaufland otrzymała nagrodę Wellpower 2019 – pierwszego ogólnopolskiego konkursu dla firm, które realizują projekty z zakresu wellbeing.
Wellbeing to całościowe spojrzenie na człowieka i jego potrzeby, które dąży do zapewnienia pracownikom dobrego samopoczucia i zadowolenia. Celem konkursu Wellpower jest promowanie tej idei w firmach oraz wyłonienie najlepszych rynkowych praktyk. Za swoje działania Kaufland został wyróżniony w kategorii „Duża firma”.
– Idea wellbeingu jest nam bardzo bliska, dlatego podejmujemy szereg działań, które mają na celu zapewnienie naszym pracownikom wysokiego komfortu na co dzień. Wierzymy, że rolą pracodawcy jest wspieranie pracownika w realizowaniu swojego potencjału. Dzięki temu pracownik czuje wartościowy i doceniony, a to przekłada się na jego zaangażowanie. Praca zawodowa ma często duży wpływ na poziom ogólnej satysfakcji z życia. Rolą świadomych pracodawców jest wspieranie swoich pracowników w dążeniu do tego, aby ten poziom był jak najwyższy i to też czynimy – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.
Kapituła konkursowa przy przyznawaniu nagród kierowała się wieloma kryteriami, patrząc między innymi na to, jak bardzo kompleksowe i różnorodne są działania podejmowane przez firmy, jaki mają one zasięg w organizacji, jakie pozytywne zmiany mogą wywołać w przedsiębiorstwach, czy są dopasowane do potrzeb pracowników i czy mają potencjał dalszego rozwoju.