Kaufland otwiera sklep w Centrum Handlowym Fort Wola

Detal/Hurt

Kaufland otwiera sklep w Centrum Handlowym Fort Wola

16 lutego 2023

Zrewitalizowane Centrum Handlowe Fort Wola w stolicy naszego kraju 16 lutego po raz kolejny otworzy drzwi dla kupujących. Kaufland jako największy najemca obiektu przygotował dla klientów wiele niespodzianek. Otwarciu towarzyszyć będą wspólne działania ze znaną z Instagrama Karolą Smyk oraz Tiktokerką Julią Szponer.

Zlokalizowane przy ul. Połczyńskiej 4 Centrum Handlowe Fort Wola odda do dyspozycji klientów ponad 70 sklepów i punktów usługowych oraz 900 miejsc parkingowych. Znajdujący się na I piętrze budynku Kaufland jest głównym najemcą centrum. Sieć, która stara się być jak najbliżej klientów i ich potrzeb, poza własnymi obiektami prowadzi sklepy w retail parkach, centrach handlowych oraz w obiektach typu mixed-use.

Codzienne smacznie i zdrowo

W nowym sklepie klienci będą mogli wybierać spośród bogatej oferty ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wizytówką sieci Kaufland jest szeroki asortyment produktów świeżych – owoców i warzyw, mięsa i wędlin, serów czy produktów mlecznych, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów. Kaufland stawia również na nowoczesne trendy, dlatego mając na uwadze potrzeby osób poszukających produktów dedykowanych konkretnej diecie, w tym artykułów wegańskich i wegetariańskich, bez glutenu czy z niską zawartością cukru, przygotował w nowym sklepie Strefę Świadomego Odżywiania. W markecie znajduje się również wędzarnia, dzięki której można nabyć produkty wędzone na miejscu, a także lada obsługowa, która poza standardowym asortymentem mięsa, serów, wędlin i przekąsek obejmuje dodatkowo świeże ryby. Co więcej – przy ladzie obsługowej klienci nie tylko zrobią zakupy, lecz również otrzymają fachową poradę na temat oferowanego asortymentu.

W nowo otwartym sklepie w Warszawie zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają dokonywanie codziennych zakupów. Sklepowe alejki zostały oznaczone w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić klientom znalezienie ich ulubionych produktów spożywczych − wszystko dzięki zastosowaniu kolorystyki spójnej z tą, która jest znana z gazetek promocyjnych sieci. Do użytku konsumentów oddane zostaną kasy samoobsługowe. W sklepie zamontowano również nowoczesne panele cyfrowe, na których będzie można sprawdzić ceny produktów, a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Kaufland wspiera ekologiczne rozwiązania, dlatego w nowej placówce zastosowano energooszczędne oświetlenie LED oraz zainstalowano automat na kaucjonowane butelki, dzięki któremu opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane. W zamian za zwrócone butelki szklane klienci otrzymają bon na zakupy w sklepach sieci.