Gra Kapsel Run w ubiegłym roku spotkała się z rekordowym zainteresowaniem ze strony konsumentów i okazała się najpopularniejszą aplikacją brandową w kategorii FMCG na polskim rynku. Kapsel Run to wyjątkowo rozbudowana gra zręcznościowa. Jej bohaterem jest popularny Kapsel, który przemierza miasto, omijając przeszkody i zdobywając przydatne bonusy. Gra jest unikalną propozycją, która łączy w sobie rzeczywistość ze sferą mobile i online. Tym razem aplikacja powraca w nowej odsłonie. Kapsel Run 2 przenosi graczy w egzotyczny klimat azjatyckich wysp, rajskich palm, niespotykanej roślinności i nietypowych zwierzaków. Dodatkowo, w najnowszej odsłonie gry bohater wskakuje na sportowego wakeboarda i przemierza azjatyckie oceany. Uzupełnieniem najnowszej edycji popularnej aplikacji jest limitowana seria etykiet napojów Tymbark w formacie 250 ml. Po wewnętrznej stronie etykiet zamieszczono unikalne kody promocyjne. Mechanizm jest prosty – gracz zbiera kody, wpisuje je w specjalnym formularzu w grze i wymienia na wspaniałe niespodzianki w postaci dodatkowych bonusów w grze. Dodatkowo, na wszystkich graczy czeka kapslowy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, wśród nich są: tablety, słuchawki, poduszki, zwijaki i inne gadżety. Co dwa tygodnie Tymbark wyłania aż 30 zwycięzców! Nowej edycji Kapsel Run towarzyszy spot promujący egzotyczną odsłonę aplikacji, który będzie emitowany przede wszystkim w mediach społecznościowych i serwisie You Tube.
Zapraszamy do zapoznania się ze spotem:
https://www.youtube.com/watch?v=7o6_iZaTip0
Zapraszamy do pobrania aplikacji:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maspex.kapselrun2
https://itunes.apple.com/us/app/kapsel-run!-2/id908296424?l=pl&ls=1&mt=8