Marka Bonduelle rozpoczęła kampanie telewizyjną oraz digital wspierając sprzedaż związaną z okazją Świąt Bożego Narodzenia. Po raz pierwszy emitowana jest nowa reklama wspierająca segment fasol z gamy “Ugotowane na parze”.
Bonduelle promuje zdrowy styl życia i rozwija kulturę jedzenia warzyw dla zdrowia i przyjemności. Jako największy reklamodawca TV kategorii warzyw apertyzowanych wspiera rozwój sprzedaży tego segmentu rynku. – W związku z rosnącą popularnością spożycia fasol w Polsce i silną pozycją marki Bonduelle w tym segmencie postanowiliśmy dodatkowo przypomnieć konsumentom o szerokiej gamie wysokiej jakości fasol, które mogą wybrać od Bonduelle przygotowując także świąteczne potrawy – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Bonduelle Polska.
Już w listopadzie rozpoczęła się silna kampania reklamowa wspierająca produkty Bonduelle, która potrwa aż do świąt. Reklamę zobaczy około 20 milionów Polaków, w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN i stacjach tematycznych.
Kampania telewizyjna będzie wspierana do końca karnawału kampanią reklamową w internecie m.in. na blogu kulinarnym marki Bonduelle – warzywneinspiracje.pl, w aplikacji kulinarnej Fooder oraz na profilu Bonduelle na Facebooku.
Marka Bonduelle rozpoczęła współpracę ze znanymi osobami takimi, jak Magda Gessler, która proponuje świąteczny przepis korzystając z produktów Bonduelle. Wspierając sprzedaż gamy fasol „ugotowanych na parze” marka realizuje kampanię z udziałem znanych i lubianych kucharzy – Anety i Jana Kuroniów. Krótkie, dynamiczne formaty video pozwalają na zaprezentowanie produktów Bonduelle w przepisach na lubiane przez Polaków dania. Kampania na YouTube oraz w sieci GDN to prawie 5 milionów wyświetleń.