Kampania telewizyjna i digital marki Bonduelle

Kampanie

Kampania telewizyjna i digital marki Bonduelle

16 grudnia 2019

Marka Bonduelle rozpoczęła kampanie telewizyjną oraz digital wspierając sprzedaż związaną z okazją Świąt Bożego Narodzenia. Po raz pierwszy emitowana jest nowa reklama wspierająca segment fasol z gamy “Ugotowane na parze”.

Bonduelle promuje zdrowy styl życia i rozwija kulturę jedzenia warzyw dla zdrowia i przyjemności.  Jako największy reklamodawca TV kategorii warzyw apertyzowanych wspiera rozwój sprzedaży tego segmentu rynku. – W związku z rosnącą popularnością spożycia fasol w Polsce i silną pozycją marki Bonduelle w tym segmencie postanowiliśmy dodatkowo przypomnieć konsumentom o szerokiej gamie wysokiej jakości fasol, które mogą wybrać od Bonduelle przygotowując także świąteczne potrawy – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Bonduelle Polska.

Już w  listopadzie rozpoczęła się silna kampania reklamowa wspierająca produkty  Bonduelle, która potrwa aż do świąt.  Reklamę  zobaczy około  20 milionów Polaków, w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN i stacjach tematycznych.

Kampania telewizyjna będzie wspierana  do końca karnawału kampanią reklamową w internecie m.in. na blogu kulinarnym marki Bonduelle – warzywneinspiracje.pl, w aplikacji kulinarnej Fooder oraz na profilu Bonduelle na Facebooku.

Marka Bonduelle rozpoczęła współpracę ze znanymi osobami takimi, jak Magda Gessler, która proponuje świąteczny przepis korzystając z produktów Bonduelle.  Wspierając sprzedaż gamy fasol „ugotowanych na parze” marka realizuje kampanię z udziałem znanych i lubianych kucharzy – Anety i Jana Kuroniów. Krótkie, dynamiczne formaty video pozwalają na zaprezentowanie produktów Bonduelle w przepisach na lubiane przez Polaków dania. Kampania na YouTube oraz w sieci GDN to prawie 5 milionów wyświetleń.