Marka Staropolanka honoruje 100-lecie odzyskania niepodległości przez Polskę specjalną edycją wody mineralnej z oficjalnym logo Programu „Niepodległa”. Producent naturalnej wody mineralnej przygotował dedykowane 8-sekundowe spoty sponsorskie promujące Staropolankę 2000 z logiem „Niepodległa”, które można już oglądać w ogólnopolskiej telewizji.
Kampania trwać będzie do połowy listopada. Dedykowany produkt jest dostępny w sieciach handlowych w całej Polsce. Do dystrybucji trafiło kilkanaście milionów butelek Staropolanki 2000.
– Specjalna etykieta na wodach Staropolanka 2000 jest kontynuacją działań marki, koncentrujących się na promocji polskości i promocji patriotyzmu gospodarczego. Chcemy przekazywać istotne dla Polaków wartości, a przede wszystkim zachęcać naszych rodaków do świadomego zakupu polskich produktów – mówi Łukasz Surażyński, dyrektor sprzedaży Staropolanki.
Projekt Staropolanka „Niepodległa” jest częścią inicjatyw podjętych przez KGHM Polska Miedź, do której należy marka Staropolanka, związanych z rocznicowym charakterem 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę
Staropolanka 2000 – która została opatrzona logo „Niepodległa” to naturalna wysokozmineralizowana woda mineralna wydobywana w Górach Stołowych przez Uzdrowiska Kłodzkie – Grupa PGU. Jest niezastąpionym źródłem wapnia, magnezu, sodu i potasu – deficytowych składników naszej diety. To właśnie te pierwiastki w dużej mierze odpowiadają za wydolność fizyczną i prawidłową pracę serca.