Kampania sieci Douglas

Detal/Hurt

Kampania sieci Douglas

Sieć perfumerii Douglas Polska rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem #ForwardBeauty. W ramach akcji pojawi się specjalny spot, działania outdoorowe w 6 największych miastach w Polsce, reklamy w radiu, portalach kobiecych, social mediach i prasie.

Jak podają Wirtualne Media w ramach kampanii wystąpią światowe gwiazdy modelingu, takie jak Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena.

Specjalnie przygotowany na potrzeby kampanii spot, utrzymany w czarno-białej tonacji, autorstwa Jung von Matt/Next Alster, odsłania tajniki sesji zdjęciowej fotografa mody Petera Lindbergha. Peter Lindbergh to jeden ze światowych mistrzów fotografii mody. Uważa się go za artystę, który przyczynił się do boomu na supermodelki we wczesnych latach 90. Nad spotem pracowała agencja Select World, która jest odpowiedzialna także za nową globalną strategię marki.

W Polsce za adaptację kampanii odpowiada Group One ( Value Media i Gong). W 6 największych miastach w Polsce pojawiły się wielkoformatowe nośniki outdoorowe o łącznej powierzchni reklamowej aż 3,5 ha. Oprócz tego kampania rusza w radiu, na największych portalach kobiecych i social mediach, a także w prasie kobiecej, magazynach lifestyle i people (Vouge, Twój Styl, Pani, Glamour, Elle, Viva, Gala).

 

Źródło: Wirtualne Media, Nowy Marketing

Film: Youtube.pl