22 stycznia startuje tegoroczna kampania serków wiejskich Almette z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek, Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów obejmie obecność w telewizji, na portalach internetowych, w prasie handlowej oraz social mediach.
W 2024 roku marka Almette zamierza kontynuować silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Ponownie do ich spróbowania zachęcać będzie Cleo, której neo-folkowy image doskonale współgra z klasycznymi serkami w nowoczesnym wydaniu. Kampanii wizerunkowej w telewizji i digitalu towarzyszyć będzie dobrze już znany motyw „Przyjemność mi chodzi po głowie”, nucony przez Cleo w rytm jej przeboju „Za krokiem krok”.
Tradycyjne, ale z twistem!
Serki wiejskie Almette to trzy różne warianty smakowe, tak aby każdy mógł wybrać coś dla siebie. Kształtne ziarenka zanurzone są w różnych „śmietankach”: z dodatkiem jedynego w swoim rodzaju śmietankowego serka Almette, sera ricotta o charakterystycznej słodkawej nucie lub z lekko kwaśnym naturalnym skyrem (jogurtem typu islandzkiego) z wysoką zawartością białka i 0% tłuszczu.
Jak przypomina Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska: Każdy serek charakteryzuje się nie tylko odmiennym smakiem, ale także innym stopniem gęstości i wyglądem opakowania. Skala od 1 do 3, gdzie 3 oznacza serek najbardziej gęsty, widoczna jest na wieczku. Każdy wariant ma dedykowany wiodący kolor na opakowaniu, który ułatwia zapamiętanie ulubionego serka wiejskiego od Almette.
źródło: Hochland Polska
Oprac.: Klaudia Walkowiak