Kampania reklamowa nowych parówek premium marki Tarczyński

Nowości

Kampania reklamowa nowych parówek premium marki Tarczyński

15 stycznia 2019

Firma Tarczyński powróciła z silną kampanią telewizyjną promującą nowy produkt – parówki z fileta z indyka. Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób – charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla atrybuty produktów. Nowe parówki mają 90% mięsności, pozbawione są GLUTAMINIANU, GLUTENU, BARWNIKÓW i FOSFORANÓW. Zimowa kampania jest obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.