Od ponad 125 lat misją marki Jacobs jest udoskonalanie kawy i jej wyjątkowego aromatu tak, by mógł jeszcze bardziej zachwycać. Producent wierzy, że każda filiżanka kawy Jacobs inspiruje do zauważania dobrych rzeczy wokół nas. Trwająca obecnie kampania reklamowa marki zwraca uwagę na niezwykłość ukrytą w drobnych momentach codzienności. Producent zachęca, by nad filiżanką kawy Jacobs doceniać to, co wspaniałe. Kampania prowadzona jest w TV, internecie, social mediach, a także wsparta dodatkowymi aktywnościami w przestrzeni miejskiej (billboardy, ekrany) oraz w sklepach dzięki przyciągającym uwagę materiałach POS.
Nowej kampanii towarzyszy odświeżenie opakowań, rozpoczęte przez zmianę w największych segmentach kawy w Polsce – kawach mielonych i rozpuszczalnych. Nowy wygląd opakowań w elegancki sposób łączący tradycję z nowoczesnością, a także podkreśla wysoką jakość, jaką od lat charakteryzują się kawy Jacobs.