Indykpol rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej. Tym razem będzie ona obejmować, niedawno wprowadzoną na rynek, linię produktów „Samo dobro” bez dodatku konserwantów.
Od 15 lutego przez 5 kolejnych tygodni przy wybranych programach TV będą emitowane 8-sekundowe billboardy sponsorskie promujące produkty z linii „Samo dobro”.
„Samo dobro” to najwyższej jakości produkty, tylko z mięsa indyczego, o wysokiej mięsności, bez dodatku konserwantów i o krótkiej liście składników. W tej linii znane są już mięsa – szlachetne, z indyka, hermetycznie pakowane, najwyższej jakości, kontrolowane w procesie od pola do stołu. Od niedawna linia została poszerzona o nowe produkty: w ladach tradycyjnych można znaleźć Filet pieczony Samo dobro z indyka, Parówki Samo dobro z indyka oraz Pasztet Samo dobro z indyka, zaś na stoiskach samoobsługowych parówki Jedynki Samo dobro oraz Pasztet z indyka w opakowaniu 210 g.