W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę. Zaplanowano wykorzystanie kilku mediów równocześnie.
W kampanii telewizyjnej emitowane będą trzy spoty reklamowe Almette. Koncept zakłada oddzielne spoty dedykowane dla każdego smaku, a dostępne są trzy smaki w linii Almette Fruit: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina. Kampania potrwa od 7 kwietnia do 30 czerwca.
Na maj zaplanowano kampanię outdoor: standardowe billboardy 6X3 oraz citylighty (wiaty przystankowe) w 8 największych miastach Polski. Także w maju będzie miała miejsce kampania w kinie. Z kolei kampania internetowa zaczyna się 7 kwietnia i potrwa do 30 czerwca, zasięg będzie budowany standardową kampanią banerową na portalach o największym dotarciu do grupy docelowej, a dodatkowo zaplanowano reklamę „kontekstową” stawiając na temat inspiracji kulinarnych dla rodziny.
Nowa owocowa linia Almette Fruit jest dostępna na rynku od lutego 2014 roku. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę – bez zagęstników, barwników i konserwantów. Dzięki nowej owocowej linii Almette Fruit konsumenci jeszcze bardziej odczują przyjemność jedzenia serków puszystych i zainspirują się do jedzenia ich nie tylko na kanapce.