Wystartowała kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz. Spot podkreśla najwyższą jakość produktu i możliwość różnorodnego zastosowania go w kuchni.
Najnowsza kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz podkreśla najwyższą jakość produktu. Jest gęsty, intensywnie czerwony i wartościowy w codziennej diecie – nie zawiera dodatku soli i jest źródłem potasu. Ma też wszechstronne zastosowanie – idealnie sprawdzi się nie tylko w uwielbianej zupie pomidorowej, ale też w innych potrawach. Po spróbowaniu dań z przecierem Łowicz można dosŁOOOwnie zapiać z zachwytu. Kampania obejmuje działania w telewizji i internecie.
Emisję spotu reklamowego przecieru poprzedziła kampania sponsoringowa innego pomidorowego produktu z oferty marki Łowicz – koncentratu pomidorowego 190g. Plansze sponsorskie dla tego produktu pojawiały się przed i po emisji popularnych seriali w telewizjach Polsat i TVN. W komunikacji podkreślona została klasa łowickiego koncentratu, uhonorowanego prestiżowym znakiem Jakość Tradycja.