Kampania promująca posypki Decorada marki Delecta

Kampanie

Kampania promująca posypki Decorada marki Delecta

09 listopada 2016

7 listopada, ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do 4 grudnia br.

Decorada Delecta to kolorowe posypki do upiększania wypieków, deserów oraz lodów. Stworzone z naturalnych składników, m.in. karmelu, soków owocowych czy belgijskiej czekolady; nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Różnorodność kształtów, barw i smaków pozwala na kreatywne zastosowanie produktów do dekorowania deserów oraz gwarantuje świetną zabawę na co dzień i od święta.

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Kluczowy przekaz przybiera formę przepisu na udany wieczór za sprawą wspólnego, rodzinnego przygotowywania wypieków i dekorowania ich szerokim wachlarzem produktów marki.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto, w punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii.