Kampania marek Goplana i Solidarność

Kampanie

Kampania marek Goplana i Solidarność

13 października 2015

Wystartowała wspólna kampania reklamowa marek Goplana i Solidarność oparta na haśle Delektuj się podwójną przyjemnością. Działania potrwają do końca roku i obejmą spoty telewizyjne, bilbordy sponsorskie oraz prasę kobiecą.

Celem kampanii jest poinformowanie o połączeniu dwóch polskich tradycji cukierniczych. Goplana, specjalizująca się w wyrobach czekoladowych, i Solidarność, ekspert w kategorii pralin, to silne, uzupełniające się marki. Razem tworzą idealną kompozycję doskonałego nadzienia i aksamitnej czekolady. Spoty reklamowe prezentują Goplanę i Solidarność jako marki, oferujące atrakcyjne oraz unikalne produkty na rynku, które umożliwiają delektowanie się podwójną przyjemnością. Bohaterami poszczególnych filmów są: Śliwka Nałęczowska w czekoladzie, Toffino Pistachio. Apetycznym ujęciom nadzień i czekolady towarzyszy nastrojowa muzyka, skomponowana specjalnie na tę okazję.

Kampania marek Goplana i Solidarność jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. W listopadzie działania obejmą również emisję bilbordów sponsorskich, które będą prezentowane bezpośrednio przed i po emisji popularnych programów o wielomilionowej widowni w paśmie Prime Time. Na grudzień zaplanowano product placement w telewizjach śniadaniowych. W ramach kampanii przewidziano również  reklamy prasowe. Działania będą realizowane do końca grudnia br.