Polski producent bakalii i mas do ciast Helio przygotował na wiosnę liczne działania cross-mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube Helio – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów idealnych na co dzień i od święta.
Wiosenna kampania Helio ma na celu promowanie najnowszych produktów w ofercie polskiego producenta – miękkich i soczystych, jedynych takich owoców suszonych So Soft! bez konserwantów Helio Natura, a także bestsellerowej w okresie wielkanocnym odświeżonej linii mas krówkowych Helio Premium, wyróżniających się brakiem konserwantów, glutenu i oleju palmowego.
Unikalne produkty zdrowej marki Helio są niezastąpione w codziennej diecie, jak i w świątecznych wypiekach, dlatego realizowana przez Helio najnowsza kampania obejmie swym zasięgiem zróżnicowane kanały i formy komunikacji, by wesprzeć sprzedaż sprawdzonych hitów Helio i nowo wprowadzanych produktów w okresie wiosenno-wielkanocnym. Firma, oprócz zaplanowanych działań promocyjnych, m.in. w telewizji i w prasie, prowadzi intensywną e- marketingową kampanię na swoich profilach społecznościowych, gdzie przy współpracy z popularnymi influencerami, promuje obecnie nową linię miękkich i soczystych przekąsek So Soft! Helio Natura oraz wielkanocne bestsellery. Z kolei na kanał YouTube Helio – Bakaliowe Klimaty, polski producent przygotował kolejny cykl modnych wideo przepisów z masami krówkowymi HELIO, zachęcając wszystkich do wspólnego pieczenia podczas nadchodzących świąt.
Konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki Helio i systematycznie realizowane kampanie mediowe wpisane są w długofalową strategię rozwoju marki, która cały czas inspiruje Polskich konsumentów, wprowadzając do swojej bogatej oferty kolejne nowe, smakowite, naturalnie zdrowe przekąski, jak i zachęca do tworzenia razem z Helio wspaniałych, bakaliowych wypieków idealnych na co dzień i od święta.