Energetyczna, pełna humoru i apetycznych ujęć – ruszyła kampania nowej odsłony dżemów 100% z owoców Extra Gładkich Łowicz. Extra gładkie, zrobione w 100% z owoców, bez pestek i bez kawałków owoców – takie są nowości Łowicza. Owocowość oraz wyjątkową konsystencję unikalnych produktów dodatkowo podkreślają PrzeTworki – sympatyczne, spersonifikowane owoce, które pojawiły się na nowych opakowaniach dżemów.
Łowicz prezentuje znane i lubiane dżemy 100% z owoców Extra Gładkie w nowej odsłonie. Produkty zyskały nowe smaki: truskawka, wiśnia i brzoskwinia w zupełnie gładkim wydaniu – bez pestek i bez kawałków owoców, czyli dokładnie takie, jak lubią dzieci. Co więcej, 100 g każdego z dżemów powstaje dokładnie ze 100 g owoców – dlatego to produkty owocowe na 100%.
W spocie owoce z dżemów Łowicz prezentują się… same. Truskawki, wiśnie i brzoskwinie ożywają i wychodzą z etykiet w postaci zabawnych, spersonifikowanych postaci – łowiczowych PrzeTworków. Dodatkowo dynamiczne ujęcia i nowoczesna muzyka podkreślają wyjątkowe cechy produktu, czyniąc całą reklamę równie unikalną.
Spot emitowany jest w telewizji, na platformach VOD oraz w kinach. Kampanię wspierają działania digitalowe, w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami oraz działania PR.