Kampania Dooti Donuts wyróżniona Mixx Awards

Producenci

Kampania Dooti Donuts wyróżniona Mixx Awards

07 grudnia 2023

Kampania marketingowa Donutów GenZie, zrealizowana przez markę Dooti Donuts, zdobyła wyróżnienie w prestiżowym konkursie branży marketingowej – IAB Mixx Awards 2023.

Akcja reklamowa Donutów GenZie została wyróżniona w kategorii „Online Marketing with Influencer”. W gronie nominowanych do tej nagrody znalazły się także akcje zrealizowane przez ING Bank Polski, Agorę oraz markę Dove (Unilever).

– Zarówno sama nagroda, jak i obecność w tym gronie to dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że obrany przez nas kierunek jest tym właściwym – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson, która jest właścicielem marki Dooti Donuts.

W ramach projektu marka Dooti Donuts umożliwiła influencerom z grupy GenZie stworzenie w pełni autorskiego donuta. Oficjalny produkt kolektywu GenZie pojawił się następnie na półkach sieci Biedronka.

Kampania reklamowa produktu była prowadzona na 5 platformach społecznościowych, we współpracy z ponad 70 twórcami internetowymi. Główną osią działań był także interaktywny Kreator Donutów, stworzony na stronie internetowej Dooti Donuts. Umożliwiał on fanom marki tworzenie w pełni autorskich przekąsek, a liczba donutów wygenerowanych z jego użyciem sięgnęła ponad 130 tys.

O statuetki Mixx Awards walczyły 224 kampanie marketingowe. Spośród nich Jury nagrodziło 45 akcji w 16 kategoriach konkursowych.