Zaprezentowano Kalendarz Hochland Polska 2017 stworzony przez pracowników. Kalendarz Hochland Polska 2017 „Hochland NATURA” to 12 unikatowych zdjęć przypisanych kolejnym miesiącom w roku, wykonanych przez Pracowników Hochland Polska, w ramach dziesiątej edycji konkursu fotograficznego. Najciekawsze prace i finalistów wyłoniła komisja jurorów.
W aktualnym projekcie znów zobaczymy fantastyczne zdjęcia, tym razem zainspirowane naturą, zgodnie z tematem przewodnim konkursu fotograficznego ogłoszonego wśród pracowników Hochland Polska. Zdjęcia zostały wykonane w okresie od stycznia do czerwca tego roku, w różnych lokalizacjach: na wsi, w naturalnym otoczeniu lasu, podczas treningu rowerowego, koło pola kwitnącego rzepaku, podczas zabawy dzieci w ogrodzie, w naturalnym i zimowym otoczeniu Kaźmierza, czy też na łonie natury w pięknej okolicy, podczas majowego weekendowania na działce. Nowy kalendarz Hochland Polska 2017 znów jest zaskoczeniem. W aktualnym wydaniu zobaczymy tajemniczo zatytułowane zdjęcia, a wśród nich między innymi:: „Na gorąco!”, „Almette z barw natury”, „Hochlandowy rower w polu rzepaku”, „Radosne morele w Almette”, „W towarzystwie króliczka”, „Almette na sankach”, „Kurki i Hochland w lesie”, „Rodzinny piknik”, „Deska na ser w błękicie nieba”, czy wreszcie „Rozkwitający Hochland”.
Pierwsze miejsce w konkursie „Hochland – NATURA” w kalendarzu Hochland Polska 2017 zdobyło zdjęcie pod tytułem „Hochlandowy rower w polu rzepaku”, które wykonał Radek Jurkowski, Brand Manager w Dziale Marketingu. Zwycięzca konkursu powiedział: „Pomysł na zdjęcie pojawił się podczas treningu rowerowego. Lubię robić zdjęcia, ale fotografią nigdy na poważnie się nie zajmowałem. Pewnie dlatego, że w rywalizacji o mój czas wolny miała silnych konkurentów, przede wszystkim sport. Moją największą pasją jest triathlon”.
„Dodatkowo w kalendarzu Hochland Polska 2017 „Hochland NATURA” umieszczono zdjęcia wizerunku autorów, notatki na ich temat i krótkie historie wykonanych zdjęć. To już dziesiąta, jubileuszowa edycja kalendarzy firmowych, które są już w trakcie dystrybucji. Idea konkursu fotograficznego, do którego zapraszani są Pracownicy Hochland Polska spotyka się corocznie z rosnącym zainteresowaniem, a zgłaszane zdjęcia są coraz ciekawsze i bardziej profesjonalne” – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.