Już niedługo II Targi i Konferencja Producentów Marek Własnych PLME

Aktualności

Już niedługo II Targi i Konferencja Producentów Marek Własnych PLME

18 czerwca 2015

29-30 czerwca Targi Kielce zapraszają na II Targi i Konferencję Producentów Marek Własnych PLME. Warsztaty poprowadzą najlepsi specjaliści branży.

Ubiegłoroczny, udany debiut Targów Producentów Marek Własnych PLME sprawił, że zainteresowanie branży wymianą doświadczeń wzrasta, a kolejna edycja zapowiada się bardzo ciekawie. W tym roku wydarzenie uzupełnią liczne warsztaty z gronem znanych specjalistów branży. Targi PLME są wciąż, jedną z nielicznych w Europie, międzynarodową imprezą obejmującą kompleksowo rynek marek własnych. To także miejsce spotkań producentów, odbiorców hurtowych i najważniejszych sieci handlowych.

– Podjęcie tematu marek własnych, w ramach targów PLME w Kielcach, uważam za jak najbardziej cenne dla branży. Wymiana doświadczeń bywa źródłem inspiracji do nowych działań i wdrożenia innowacyjnych pomysłów  – mówi dr Magdalena Stachura

– Marka własna stała się osią najważniejszych procesów handlowych, punktem odniesienia dla innych działań w sieciach handlowych, na pokładach sklepów detalicznych – dodaje dr Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. – Potrzeba miejsc i okoliczności, gdzie doświadczenie i wiedzę z tego zakresu można zdobyć. Taką inicjatywą są kieleckie Targi Marki Własnej, na których po prostu trzeba być, by zdobyć tak wiedzę, jak i właściwe kontakty. A na pewno, by zorientować się w trendach i okolicznościach ewolucji jednego z najważniejszych zjawisk w sektorze handlu.   

Profesjonaliści wskażą drogę

Konferencja towarzysząca targom PLME w tym roku, odbywać się będzie 29 czerwca, pod hasłem „Marka Własna jako instrument nowoczesnej konkurencji”. Zakres merytoryczny obejmuje takie zagadnienia jak: marki własne w polityce firm lokalnych i ogólnokrajowych; tworzenie marki „parasolowej”; marki własne, a eksport polskiej żywności czy konfrontacja marek własnych z handlem internetowym. Prelegentami podczas konferencji będą profesjonaliści związani z branżą handlową, w tym wspomniani już wcześniej: dr Andrzej Maria Faliński, Maciej Ptaszyński, Ireneusz Cichoński, Dorota Kałowska oraz radca prawny Ignacy Janas.

30 czerwca z kolei odbędą się specjalne branżowe warsztaty, stworzone w oparciu o Formułę 5P Private Labels czyli Product, Packaging, Point of Sale, Promotion, Potential for the Future. Wśród prowadzących warsztaty znajdą się: dr Magdalena Stachura i Marcin Tuleja z Tesco Polska, Dorota Kałowska PIH/Cobalt Spark, Andrzej Wojciechowski  FMCG Business Consulting czy Robert Smith z firmy DS. Smith Poland.