25 września br. odbędzie się w Warszawie bezpłatna Konferencja Retail Congress. Tematyka wydarzenia będzie poświęcona rozwojowi branży handlu detalicznego oraz technologiom wspierającym zarządzanie sieciami handlowymi. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży retail oraz FMCG. Nasi wybitni prelegenci, będą dzielić się swoimi doświadczeniami i przedstawiać interesujące case study. Konferencja będzie dniem, pełnym inspiracji. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji ,porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności biznesu.
Podczas konferencji zbadamy najistotniejsze aspekty dla branży retail:
Najnowsze trendy technologiczne, kształtujące świat handlu detalicznego.
Budowanie zaufania konsumentów.
Najbardziej efektywne kanały komunikacji z klientem.
Jak włączyć programy lojalnościowe do kluczowych punktów sprzedaży dla Twojej firmy?
Konferencja skupi najbardziej innowacyjnych liderów biznesu, którzy podzielą się najlepszymi praktykami, a uczestnicy będą mogli zastosować je we własnych firmach.
Zagadnienia, które będą poruszane podczas wydarzenia:
ROZWÓJ BRANŻY RETAIL:
obecna sytuacja rynku oraz kierunki rozwoju Retail w Polsce i Europie;
strategie międzynarodowych sieci handlowych;
rozwój modeli franczyzowych oraz ich wpływ na polski handel;
wykorzystanie e-commerce do wsparcia sprzedaży w kanale tradycyjnym;
strategie kształtowania polityki cenowej;
zachowania zakupowe oraz trendy na rynku detalicznym w Polsce;
zapobieganie stratom w łańcuchu dostaw;
trendy na rynku marek własnych;
case study, success stories – doświadczenia i dobre praktyki.
TECHNOLOGIE DLA BRANŻY RETAIL:
systemy informatyczne dla branży handlowej w obszarach:
zakupów,
sprzedaży,
marketingu,
logistyki,
księgowości,
administracji,
zarządzania,
komunikacji,
digital signage dla handlu – nośniki, odtwarzacze, systemy dystrybucji, oprogramowanie;
rozwiązania RFID i automatycznej identyfikacji produktów;
rozwiązania business intelligence, CRM, e-commerce, sales force;
systemy geolokacyjne i liczenia klientów;
rozwiązania marketingowe oraz promocyjne dedykowane branży Retail;
social commerce, systemy lojalnościowe;
systemy do zarządzania magazynem, zapasami i asortymentem, łańcuchem dostaw
cloud computing – innowacje w handlu detalicznym
Strona internetowa wydarzenia: http://retailcongress.pl
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.
Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.
Poradnik Handlowca jest patronem medialnym imprezy.