Spółka Jurajska, która posiada 30-letnie doświadczenie w produkcji napojów gazowanych, poszerzyła swoje portfolio o nowe produkty.
Nowości, czyli Jurajski Orange, Lemon i Oranżada Jurajska wraz z Tonikiem Jurajskim, walczą o zwiększenie udziałów rynkowych spółki w kategorii CSD – największym segmencie napojów orzeźwiających. Jurajska postawiła na ulubione smaki konsumentów, czyli pomarańczowy, cytrynowy i oranżadę, o tradycyjnym landrynkowym smaku.
Nowe napoje gazowane trafią w potrzeby zarówno konsumentów młodszych, jak i ich rodziców: będą towarzyszyć aktywnemu spędzaniu czasu i zabawie, ale też – oferowane w familijnym formacie – będą mieć swoje miejsce na rodzinnym stole, kiedy potrzebne będzie orzeźwienie w gorące dni nadchodzącego lata.
Napoje łączy nowoczesna etykieta i wizerunek spójny ze znanym Tonikiem Jurajskim, który od dziesięciu lat niezmiennie jest liderem konsumpcji w swojej kategorii w Polsce.
Cena 2,70 zł za 1,5 litra sprawia, że napoje są szczególnie konkurencyjne cenowo.
Oprócz napojów gazowanych spółka Jurajska wprowadziła na rynek nową odsłonę swojej dziecięcej marki wód smakowych i napojów Frutek.